poniedziałek, 20 maja 2013

po co to komu?

Uległam namowom wielu osób i bloga założyłam. 
Czemu? Poza tym, że po prostu mogę to dlatego, że mam silną potrzebę dzielenia się z innymi głupotą niektórych ludzi. 
Kiedy zaczynałam pracę w kiosku w centrum miasta nie sądziłam, że może być to tak ciekawa i niebezpieczna praca. 
Dziwi Cię, że niebezpieczna? Mnie już nie, od ostatniego spotkania mojej głowy z ciężkim przedmiotem rzuconym przez klienta.
Czasami ludzie piszą, że na ich stronie nie ma szans żeby się nudzić. Raz mają racje, raz nie. 
Tu raczej nie macie szans się nudzić, ale będziecie też zaskoczeni, zbulwersowani oraz nie będziecie mogli wyjść z podziwu. Z podziwu dla głupoty niektórych ludzi.
Dla smaczku historia z dziś, dnia deszczowego (to ważne)

Pan, na oko 50 lat.

-czy dostanę płaszcz przemakalny?
-chyba NIEprzemakalny proszę pana
-nie, przecież mówię że przemakalny!
- to nie ma.
-jak nie ma jak widzę na wystawie
-ale to jest płaszcz nieprzemakalny proszę pana.
-a, to nie chce.

   
http://8a.pl/peleryny-i-poncha/peleryna-salewa-essential-rtc-poncho

Enjoy!

3 komentarze: