środa, 22 maja 2013

wybrzeże słoneczne

Z racji tego, że dzień dziś piękny i słoneczny - opowieść o wybrzeżu słonecznym ;) 
Dialog z panem ok. 25 lat.

-Dzień dobry, jak dojechać na wybrzeże słoneczne?
-Nie wiem gdzie to jest niestety.
-A ile czasu się tam jedzie?
-Ale ja naprawdę nie wiem gdzie to jest więc panu nie pomogę.
-Schudnij kurwo a nie!


Dodam, że do mojego kiosku klienci nie wchodzą, sprzedaż odbywa się przez okienko.

Może i nie mam figury modelki, ale na nieszczęście pana jestem na tyle szybka, że dobiegłam do drzwi i otworzyłam je (miałam nagłą potrzebę wyjścia i przewietrzenia się, wiecie...) na tyle szybko aby mogły przypieprzyć mu w ryj usłyszałam tylko ciche jęknięcie i jeszcze cichsze "przepraszam".
Myśl dnia: ja mogę schudnąć, ale nie ma bata żeby idiota zmądrzał 


http://chomikuj.pl/Justyna211/The+Sims+3+dodatki/*23+Dodatki+z+EA/Dodatki+sims3pack/2011-2012/*c5*9awiaty/S*c5*82oneczne+Wybrze*c5*bce+-+Wersja+Z*c5*82ota

 PS. Szukając zdjęcia do tego posta, wujek google z uporem maniaka pokazywał mi wybrzeże słoneczne w Simsach3. Mam nadzieję, że miły Pan dotarł tam gdzie chciał. Przepraszam, że nie wiedziałam, nie jestem dobrym gejmerem ;(

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wolę nie ryzykować, że ktoś mi zabierze telefon z ręki i rozwali o chodnik xD poza tym...to są szybkie akcje, nie zdążyłabym. ale historyjka o robieniu zdjęć niedługo będzie.

      Usuń
    2. zrób ukrytą kamerę haha

      Usuń
  2. Dobra akcja i dobra reakcja :D

    OdpowiedzUsuń