poniedziałek, 27 maja 2013

szajs nie z lodówki

Pani, ok.40 lat.

-Dzień dobry. Ma pani picie nie z lodówki?
-Tak. Frugo: pomarańczowe i zielone.
-Ale ja wyraźnie powiedziałam, PICIE a nie szajs. 
-Yyyy....no to nie mam.
-A czy lodówka jest mocno włączona?
-No proszę pani jest włączona, nie wiem czy mocno. Po prostu działa, chłodzi.
-A jak bardzo?
-Proszę pani, nie wiem, nie mam termometru, ale napoje są zimne.
-No dobrze, skoro tak to poproszę COCA COLĘ, skoro nie ma nic nie z lodówki. 

Wydaje mi się, że tym razem mój komentarz jest meeeega zbędny.
Enjoy! 

http://www.nowinki.net/mini-lodowka-usb.html

4 komentarze:

  1. Hahahaha :D Nie no, straszny szajs :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak Cola to nie szajs :P
    Same zdrowe rzeczy: kwas fosforowy, kwas cytrynowy, tona cukru...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szajs, no pewnie! cukier wiesz, na pewno zdrowy. TRZCINOWY.

      Usuń