środa, 26 czerwca 2013

stara, piękna panna

Pan ok. 30lat.


 Pan podchodzi do okienka, otwieram i słyszę....

-Ale pani piękna!
-A, no dziękuje.
-By się pani na mnie spojrzała i uśmiechnęła.
-Ech, proszę pana, proszę sobie darować.
 
-Szmato, zostaniesz stara panną zobaczysz ty kurwo!


Niestety pan nie zrobił zakupów, co zazwyczaj ma miejsce w kiosku. Przyszedł tylko porozmawiać.
Szkoda, że musiał się na kimś wyżyć, ale no tak..ja jestem młoda (i piękna!) a on...no nie oszukujmy się. To chyba on jest starą panną, i celowo używam słowa panna do określenia go... :)

A jak ja zostanę starą panną, to będę najszczęśliwsza na świecie, kupię sobie modnego psa i będę nadal dokuczać ludziom!

http://www.papilot.pl/ciekawostki/17351/5/Na-ile-zostaniesz-stara-panna/5.html




A, no i ja bym chciała pozdrowić swojego chyba najwierniejszego fana, który wymęczył nowy wpis :D

Cześć Maciek :*

1 komentarz: